België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

donderdag 11 juni 2015

2015-06-11 We doen het rustig aan

Bij het buitenrijden van Kırklareli krijg ik op mijn GPS-scherm de boodschap dat de batterijen bijna leeg zijn. Ik stop om ze te vervangen en maak van de gelegenheid gebruik om nog eens even te checken of ik onze identiteitskaarten wel heb teruggekregen in het hotel. Wat een geluk dat ik het nog nakijk want ze liggen blijkbaar nog aan de receptie van het hotel. Nu is het maar 500m terugfietsen maar voor het zelfde geld had ik het pas vanavond ontdekt bij een volgende inchecking.
Het is al héél lang geleden dat we nog eens enige tegenwind gevoeld hebben. Maar ik heb het gevoel dat dat stilaan aan het veranderen is.
Vandaag rijden we tot Saray. In het hotel kan ik toch weer eens wat afdingen van de prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten