België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

zondag 13 december 2015

2015-12-13 Een vrouw wil me op sleeptouw nemen.

Een vrouw op een brommertje rijdt me voorbij en begint met een touw te zwaaien, terwijl ze teken doet dat ik het aan mijn fiets moet vastmaken. Het is een vriendelijk aanbod, maar zonder dat zal het ook wel lukken. Het parcours is wel behoorlijk heuvelachtig geworden en nu de zon weer volop schijnt, is het weer veel zweten. Het is vandaag opvallend rustig op de weg, waarschijnlijk omdat het zondag is, maar deels misschien ook omdat we in dun bevolkt gebied zitten.
Mijn fototoestel werkt niet meer zoals het moet, het displayscherm blijft grijs, ik kan wel nog foto’s maken, maar kan niet meer zien wat er op staat. Ik zal moeten investeren in iets nieuw. Een digitale camera is iets wat je hier niet zo makkelijk vindt. De dag van vandaag gebruikt iedereen een smartphone, en zo iets kan je hier ook op elke hoek van de straat kopen. Of de kwaliteit van de foto’s nog hetzelfde zal zijn is nog maar de vraag.


De Hou Chi Minh Highway.

Ons middageten.

Pitstop bij een winkeltje langs de weg.

Met buffel en ploeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten