België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

zaterdag 2 april 2016

2016-04-02 Highway 11.

Vandaag een rit van 101 kilometer met als voornaamste ingrediënt : Highway. Lange rechte wegen met voorbij razend verkeer. Gelukkig is er in het middenstuk nog een heuvelzone waardoor het toch nog enigszins aantrekkelijk blijft.
Automobilisten in Thailand hebben niet de gewoonte om snel te toeteren, behalve toen ik vandaag boven op een berg stond te wachten op MJ, en het me opviel dat de meeste chauffeurs heel even kort toeterden. Ik vermoed dat het was vanwege een gebedstempeltje langs de weg.
De meest verspreide warenhuisketens zijn ‘7-Eleven’ en ‘Tesco’. Zowat de enigen die de wettelijke uurregeling voor de verkoop van alcoholische dranken strikt volgen. Zo stond ik eens om 16u58 aan een kassa van een ‘7-Eleven’ en ik moest wachten tot er 17:00 uur verscheen op de kassa vooraleer men het flesje bier wilde of kon inscannen.


Lege bijennesten worden te koop aangeboden.

Gebedstempeltje langs de weg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten