België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

donderdag 14 april 2016

2016-04-15 Gratis doktersbezoek.

Na een moeizame week gaan we vandaag naar het ziekenhuis om een dokter te raadplegen. Diagnose: een bacterie in de darmen, te bestrijden met antibiotica. De raadpleging is gratis, we betalen enkel voor de medicamenten die we meekrijgen in het ziekenhuis (notabene : exact dezelfde die we in onze reisapotheek mee hebben), 108 bath of net geen 3€.
MJ gaat vandaag terug alleen op stap. Ze bezoekt het historisch park van Ayutthaya.
In de namiddag krijg ik reuzehonger en zin in pizza. Op internet vinden we het adres van een pizzeria hier in de buurt.
In het ziekenhuis ben ik op een weegschaal gaan staan; ik weeg nog 70kg waarmee ik weer perfect in mijn trouwkostuum zou passen. 


Historisch park Ayutthaya







Geen opmerkingen:

Een reactie posten