België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

woensdag 21 oktober 2015

2015-10-21 Uitgebreid ontbijtbuffet.

Het ontbijtbuffet in het hotel is fenomenaal, heerlijk en zéér uitgebreid, we kunnen er niet genoeg van krijgen.
De rit van vandaag echter stelt niet veel voor. De laatste 30km naar Urumqi moeten we over een autostrade waarvan ik vermoed dat we er als fietser niet op mogen, maar zolang niemand ons tegenhoudt blijven we maar doorfietsen. Het lukt ons om zonder problemen de stad te bereiken, maar door de stad zelf fietsen, is ook geen pretje. Urumqi is een echte grootstad, en in tegenstelling met de vorige nieuwe steden die we aandeden, is er hier geen aparte ruimte voor fietsers en bromfietsers. Met al de verkeerslichten komen we ook maar zeer langzaam vooruit. Het zijn maar 10km maar ze duren oneindig lang. Ik had het adres van een hostel in mijn GPS maar die was volzet, we moeten dus op zoek naar een andere overnachtingsplaats. MJ zet zich ergens langs de kant van de weg met onze fietsen en ik ga te voet op zoek naar een hotel. Het duurt wel even, en ik moet wel enkele kilometers stappen, maar vind dan toch een hotel waar we terecht kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten