België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

zondag 13 maart 2016

2016-03-14 Een dag langer in Ventiane.

MJ haar maag ligt compleet overhoop, ze kan niets binnen houden. Zo verder fietsen is geen optie. We blijven noodgedwongen een dag langer in Vientiane in de hoop dat het tegen morgen weer beter is. Ik vind het anders zo bizar als ik zie hoeveel oudere mannen er in Thailand en Laos rondlopen, maar vandaag hoor ik er ook bij en alleen op stap moeten vind ik niet zo fijn.
Ik snap niet dat er in ons hotel ook enkele monniken overnachten, terwijl er in de stad zoveel tempels en kloosters zijn. Op bedeltocht gaan hoeft voor hen ook niet want ze krijgen evengoed een uitgebreid ontbijt.
Gelukkig hebben we 'Motilium' in onze reisapotheek en die doet zijn werk. Tegen de avond kan MJ al wat eten en drinken.


Wat zal het zijn? 
 ‘Steamed rice with duck’ of ‘…with dog’? 
Ik bestel voor de zekerheid toch maar iets anders.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten