België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

dinsdag 15 september 2015

2015-09-15 Wie ging aan de haal met één van mijn fietsschoenen?

Omdat we van het kantoor dat de administratie van onze visa in orde brengt nog niets gehoord hebben gaan we zelf langs om te informeren. Daar vroegen ze ons waarom we maandag niet kwamen opdagen aan de Chinese ambassade, maar ze waren wel even vergeten ons te verwittigen, dat tegen de verwachtingen in, onze papieren al in orde waren toen, daardoor zitten wij nu wel twee dagen langer te wachten, dat is toch wel even balen!
Terug in onze hostel beginnen we al maar met weer wat orde te scheppen in onze bagage. Eergisteren hadden we onze fietsschoenen gewassen en om ze te laten drogen hadden we ze buitengezet in het achtertuintje waar ook onze fietsen staan. Wanneer ik ze terug wil binnenhalen moet ik echter vaststellen dat één van mijn schoenen verdwenen is. Ik heb meteen al een vermoeden wat ermee gebeurt is. In de buurt van de hostel lopen enkele kleine zwerfhonden rond en ik vermoed dat een van hen door het hek van het achtertuintje is gekropen en mijn schoen heeft meegepikt. Ook al is de kans maar klein dat we iets gaan vinden, toch gaan we rond de hostel op zoek naar mijn schoen. We doorzoeken ook een braakliggend terrein achter de hostel, zonder resultaat, maar dan, geloof het of niet, 50m verderop in de straat vind ik mijn schoen terug langs de kant van de weg, alleen de veter is overgebeten, voor de rest mankeert er niets aan. Van geluk gesproken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten