België - Duitsland - Oostenrijk - Hongarije - Servië - Bulgarije - Turkije - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Tajikistan - Kirgizië - China - Vietnam - Cambodja - Laos - Thailand - ...

zondag 27 september 2015

2015-09-27 Voor een appel en een ei naar Bishkek

De eigenaar van het hotel brengt ons met zijn mono volume naar de parking aan de andere kant van het stadje waar alle taxi’s en busjes staan.  Meteen vindt hij daar een taxichauffeur, met een gelijkaardige mono volume waar alles in kan, die ons naar Bishket wil voeren. Voor een rit van 183km betalen we 1700 SOM (+/- €22). De taxichauffeur zet ons af aan de hostel waar we al eens eerder acht dagen verbleven.
In de namiddag fiets ik met mijn fiets naar Gergerd, de fietswinkel waar we al eens eerder langs gingen. Ik krijg echter slecht nieuws te horen, ze hebben geen versnellingsapparaten van het merk Shimano. Ik krijg wel het adres van twee andere fietswinkels waar ik nog eens kan gaan informeren. Dat zal iets voor morgen zijn want ik moet nog eerst gaan uitzoeken met behulp van mijn computer waar ze juist gelegen zijn, het is trouwens zondag en zij zijn wel gesloten.
We profiteren er ook nog eens van om met het thuisfront te skypen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten